PHYRUS
Dragonoid Siła Smoka Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Uderzenie-D - Tylko dla Delta Dragonoida(i dla kolejnych po ewolucji) +200 mocy dla Delta Drago Wykonanie Dragonoida - Odbija SM Przeciwnika Tylko dla Dragonoida Płonący Smok : Dodaje 400 punktów mocy do Hex Dragonoida/Neo Dragonoida * Iglica Smoka: Anuluje supermoce przeciwnika * Tornado Firimu: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Galaktyczny Smok: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi. * Tarcza Helixy : Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika. * Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Strike Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Fortris Ostrze ognia Dla Fortres. Dodaje mu 150 pkt mocy(po evo 250 itd) Twarz Gniewu Dodaje Fortres 100pkt mocy Twarz Żalu Obniza poziom rywala o 100 Troll Face(Twarz szczęscia) Zwieksza siłe o 60 a rywalowi zabiera 80pkt * Etap Energii: Dodaje 200 punktów supermocy Fortress. * Etapowy Blask: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Fortress.
Helios Płomien śmierci - wyłącznie dla Helios. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) * Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa * Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa. * Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. * Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. * Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi. * Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
Farbros Pozycja Ataku : Dla Farbros, Dodaje mu 200pkt mocy Sila cyber Ognia Dla Farbros, dodaje mu 150(po evo 250 itd) * Uroczny Wulkan: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Twin Horn Phaser: Zabiera każdemu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa.(po 1 evo) * Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. * Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi.
Krakix Śmiertelne Inferno : Krakix'a otacza ogień dodający mu 150pkt mocy oraz wytwarzający na 2 tury ognistą tarcze(Co evo 100pkt) * Argon Stream:Odejmuje 400 punktów wrogowi * Deadly Inferno:Niszczy wszystkie karty super mocy * Gaia Exclamation:Dodaje Karkixowi 500 punktów(po 1 Evo) * Samurai Shield:Odejmuje wrogowi 300 punktów * Deadly Nebulous:Przenosi 300 punktów od wroga do Krakixa
Rubanoid Szkarłatna Obrona : Dezaktywuje Super Moce Przeciwnika (tylko Rubanoid) Wzmocnione Pole : Dezaktywuje Super Moce i blokuje aktywacje nastepnych super mocy dla rubanoida Czerwona Ziemia : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi dla rubanoida * Tusk Korund: Dodaje 300 G do Rubanoida. * Red Deeper: Odejmuje 400 G od przeciwnika.
AQUOS
Preyas Szybki atak Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Podstępne Zniknięcie - Super Moc preyasa preyas znika przez co odejmuje wrogiemu bakuganowi co ture 50 pkt i dodaje mu te pkt Niebieska laguna - +100 dla Preyasa Siła Karty - Tylko Dla Preyasa Angelo/Diablo dodaje +200 pkt Promień słońca: Uniemożliwia użycie ksm przeciwnikowi po przez oślepiający blask. (Haos) Szybkość Wiatru: Przywraca początkowe pkt. każdemu bakuganowi po czym dodaje Preyasowi 200pkt(Ventus) Atak Ognia: Preyas zadaje przeciwnikowi mocny cios przez co odbiera mu 150pkt(2 evo 250, 3 evo 350 itd.)(Phyrus) * Błękitny Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. * Błękitny Szkwał: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia. * Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika. * Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi. * Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia. (Subterra) * Spadająca Rakieta: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra) * Świdrokop: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus)
Syrenoid Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid. * Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy. * Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy. * Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid.
Elfin Mega Bańkowa Tarcza : Przekazuje 300 pkt z każdego przeciwnika do Minx Elfin Osłona Aquosa - tylko dla Elfin dodaje jej 200 pkt Skrzydło Harrier : Dodaje Minx Elfin 400 pkt Podpucha - Tylko dla Elfin. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) * Mega Bańkowa Tarcza: Przenosi 400 punktów mocy z każdego przeciwnika do twoich bakuganów. * Zacięta Mucha: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Wodne Tornado: Dodaje 300 punktów mocy do Minx Elfin. * Samotna Pułapka: Anuluje supermoce przeciwnika. * Ukłon Księżyca: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Minx Elfin.(Darkus) * Serdeczne Niebo: Kopiuje ruchy przeciwnika.(Ventus) * Skrzydlaty Dręczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)
Lythirus Merfolk : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Lythirius) Osłabienie : Dezaktywuje Super Moce przeciwnika i blokuje je na jedną ture (Tylko Lythirius) Skan Megalo : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Lythirius) * Megalo Scannie: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
Akwimos Leczący Błękit : Dezaktywuje super moce poczym dodaje 300 pkt każdemu bakuganowi w twojej drużynie (Tylko Akwimos) Niszcząca Spirala : Dodaje 300 pkt Akwimosowi Elementalny Błekit : Zamraża Przeciwnika oraz to stoczenie (Mini Bitwa ) dobiega konca (Tylko Akwimos) * Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy każdemu w drużynie Akwimosa. * Ninja Eraser: Anuluje kartę otwarcia. * Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi. * Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi. * Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi. * Blue Defense: Dodaje 300 punktów każdemu w drużynie Akwimosa.
Phosphos Podstępne Ostrza : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Phosphosa Rozdarte Zatrucie : Dezaktywuje Super Moce i Karte otwarcia (Tylko Phosphos) * Tri Viper: Nie pozwala przeciwnikowi użyć supermocy i odejmuje mu 200 punktów mocy. * Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.
SUBTERRA
Gorem Wielkie Uderzenie - Specialna Moc dla Hammer Gorem dodaje +200 dla Hammer Gorem i dezaktywuje Karte otwarcia Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350). Wielkie Uderzenie - Specialna Moc dla Hammer Gorem dodaje +200 dla Hammer Gorem i dezaktywuje Karte otwarcia * Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi, * Kopia: Kopiuje atak przeciwnika, * Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.
Cykloid * Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. * Lewy Gigant (Smack Down): Anuluje kartę otwarcia. * Laser : Zabiera 50 punktów mocy każdemu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida. * Boom Hammer: Anuluje supermoce przeciwnika * Gigantic Hammer: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi. * Grand Slide: Pozwala Cycloidowi przejść na inną kartę otwarcia. * Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika
Wilda Wulkan - Tylko dla Wilda. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Kopia Wilda : Kopiuje Super Moc Przeciwnika (Tylko Wilda) Podziemny Detonator : Dodaje 200 pkt Wildzie * Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie. * Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Przestrzał: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie. * Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi. * Płonąca Pierś (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika. * Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
Vulcan * Uderzenie Młota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. * Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana. * Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. * Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi
Coredem Dziurowy Wymiar : Dezaktywuje Wszystkie Super Moce Przeciwnika (Tylko Coredem) Opancerzona Exia : Absorbuje efekt Super Mocy Przeciwnika (Coredem) Niszcząca Strzała : Przekazuje 300 pkt z przeciwnika do Coredema Zmieniona Exia : Odbija efekt Karty otwarcia z powrotem do przeciwnika (Tylko Coredem) * Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi. * Armored Exia: Odwraca działanie supermocy przeciwnika * Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.( po 1 Evo) * Counter Exia (Change Exia): Odwraca działanie karty otwarcia
Sabator Materia Darkusa : Absorbuje moce wszystkich bakuganow darkusa ktore aktualnie są w polu do Sabatora.(Jesli sabator zaabsorbuje powyżej 1000 pkt jego ciało wybucha i nie mozna nim walczyc ) Niszczący Róg : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Sabator) Podniebny Niszczyciel : Dodaje 400 pkt Sabatorowi. * Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
DARKUS
Hydranoid Gejzer Exedry - Tylko dla Duo Hydranoid dodaje mu +200 pkt mocy Siła Destrukcji - Tylko dla HM Alpha Hydranoid odejmuje wrogiemu bakuganowi co 50 pkt mocy poki moc nie spadnie do 0 Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Chaos Serca Ciemności Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart) Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika * Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida. * Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyskał podczas walki. * Gravity Chamber: Przenosi wszystkie bakugany na karte Hydranoida. * Darkus Gravity: Dodaje jednego bakugana Darkusa do bitwy.
Percival Ultra Strzał - Tylko Percival dodaje mu 200 pkt ciemnosc - wyłącznie dla Percival. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) * Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. * Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.. * Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. * Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. * Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika. * Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.
Dharak Sonda Pioruna Dodaje Dhark 150pkt. (po 1 ewolucji 250, po 2 350 itd) Poświata Cienia Odejmuje rywalowi 100 A dharkowi dodaje 300 Zachodnia Tarcza Zwiekasz siłe o 300 Dla dharka * Westwall Shield: Odejmuje 500G wrogowi * Exodus Waver: Niszczy karty mocy * High Stute Waver: Dodaje 400G Dharakowi * Evil Blast: Niszczy KO
Linehalt Lodowy Niszczyciel : Dezaktywuje Karte Otwarcia (Tylko Linehalt) Ciemny Atak :Dezaktywuje Super Moce Przeciwnika (Tylko Linehalt) Ciemna Szabla Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Linehalt) * Bolting Vibra (Hanty Vibra): Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy. * Dark Saber: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Razen Breaker (Shock Breaker): Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi. * Dark Javelin: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta. * Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
VENTUS
Ingram Powietrzne rozłam - Przekazuje 200 punktów Master ingram Ninjutsu Combo - Dodaje 300 punktów Master Ingram i innym bakuganom Ventusa Zaskoczenie - tylko dla Ingram. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Dzika moc , Wielki strzał - tylko dla Ingrama -100 dla Wrogim baku i dodaje je twojemu * Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram. * Echo Wiatru: Odejmuje 300 G od przeciwnika. * Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Master Ingram. * Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Master Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła. * Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Transfery 300 G od przeciwnika do Master Ingram. * Bliżniace Kły, Burza Komet fantoma: Dodaje 400 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan. * Atak Ninja: Daje 200 punktów mocy Gwiazdce Ingram i innemu twojemu Bakuganowi. * Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan. * Siła Wiatru, Uderzenie światła: Odejmuje 400 Gs od przeciwnika. * Bliżniace Kły, Potężne Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Master Ingram i innych Ventus Bakugan. * Połyskujące Cięcie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram.
Skyress Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Niszcząca Moc Meteoru - tylko dla Burzy Skyress dodaje jej 200 pkt * Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress. * Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze. * Zdmuchnięcie: Przenosi bakugana na inną kartę otwarcia.
Harpus Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus. Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus.
Strikeflier Biegłe Zdobycie : Kopiuje wybraną super moc do konca walki (całej) (Tylko Strikefilier) Przekłuty Skok :Dezaktywuje Karte otwarcia przeciwnika (Tylko Strikefilier) Diamentowy Kop : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Strikefilier) * Skill Capture: Potrafi skopiować każdą już użytą supermoc przeciwnika. * Burst Dive: Anuluje działanie karty otwarcia. * Diamond Trick: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
Hawktor Obrona Ninja , Dziki Taniec Wiatru : Dezaktywuje Super Moce (Tylko Hawktor) Przyśrubowujący Kieł , Walczący Strzał :Dezaktywuje Super Moce przeciwnika , i Przekazuje 300 pkt z przeciwnika do Hawktor * Bolting Fang, Slug Shot: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. * Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika. * Ninja Comet Streamer: Anuluje kartę otwarcia. * Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Plitheon Pożeracz Dusz : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Plitheon) Podniebny Niszczyciel : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi (Tylko Plitheon) Tarcza Fencera : Dezaktywuje Super Moce (tylko Plitheon) * Life Eater: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi * Metal Verde: Dodaje 300 punktów mocy Plitheonowi. * Ghost Storm (Zone Verde): Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi. * Gravity Mine: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona. * Fencer Shield: Anuluje supermoce przeciwnika.
HAOS
Tigrerra Ostrza Wyłącznie dla Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Świecące Tornado - Tylko dla Blade Tigrera odbiera bakuganom 100 pkt i dodaje je Blade Tigrerze * Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. * Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia. * Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. * Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
McCooky * Płomień oślepienia:Blokuje ruchy przeciwnika. * Mega Płomień Oślepienia:Blokuje ruchy przeciwnika. * Magia Haosu:Dodaje 100Gp za każdego bakugana Haosu na polu bitwy i przywraca wszystkie utracone katy supermocy. * Słoneczny błysk:Dodaje 100Gp do Mc.cookiego. * Promienie Gamma:Anuluje użyte supermoce przeciwnika.
Nemus * Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi * Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Nemusa * Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
Lumagrowl Spiralny Miecz : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Lumagrowla Krzyk Wilka : Odejmuje 300 pkt Każdemu przeciwnikowi (Tylko Lumagrowl) Obronna Tarcza : Dezaktywuje Super Moce Przeciwnika (Tylko Lumagrowl) * Spiral Blade: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla. * Wolf Howler: Zabiera 500 punktów mocy każdemu przeciwnikowi. Po 1 Evo * Skoll Fang: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Aranaut Cios Aurory Odejmuje 300 pkt kazdemu przeciwnikowi (Tylko Aranaut) Podwójna Komenda : Dodaje 200 pkt każdemu bakuganowi w twojej drużynie (Tylko Aranaut) Wzmocnienie : Dodaje 300 pkt Aranautowi * Mirage Up: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. * Mirage Fist: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. * Mirage Jet: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.. * Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartę otwarcia. * Dual Commando: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie. * Spiral Glowdown: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. * Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
|